Kdo je event manažer a proč se bez něj váš event neobejde?

“Každá pracovní pozice s sebou nese jistou porci zodpovědnosti. Na bedrech takového event manažera ale leží celá akce. Jsou to doslova stovky detailů, které musí dokonale fungovat. A najít někoho, kdo takovou nálož zvládne, je skutečně těžké,” uvádí P. Elmerová, CEO agentury Amden Events.  

Event manažer se zabývá organizací eventů a akcí všeho druhu. Stojí za každým aspektem eventu – od prvotní koncepce až po závěrečné vyhodnocení.  

A právě proto by měl mít od klienta absolutní důvěru. Tu vybuduje otevřenou komunikací, dodržováním termínů a precizním projektovým řízením. 

“Mnoho klientů netuší, co všechno se za přípravou eventů skrývá. To je ale naprosto pochopitelné: když si necháte postavit dům, také nevíte, kolik hřebíků je potřeba zatlouct,” vysvětluje P. Elmerová. “Správný event manažer klienta celým procesem provede tak, aby se v něm cítil dobře a výsledný event si jednoduše užil.” 

Co dělá event manažer? 

  • Vymýšlí strategii, jak dosáhnout stanovených cílů, hlavní témata, program a kreativní koncept. 
  • Plánuje a organizuje celý event ‒ má na starosti rozvržení všech fází eventu, výběr dodavatelů, harmonogram, hlídá rozpočet. 
  • Je kontaktní osobou pro dodavatele i klienty ‒ komunikuje s klientem v průběhu příprav, informuje ho o postupu  
  • Zadává práci celému týmu ‒ od produkčních až po specialisty (grafik, copywriter), hlídá termíny a návaznost jednotlivých fází 
  • Je na místě ‒ dbá na hladký průběh eventu a řídí vše ‒ hosty, dodavatele, techniky, harmonogram, program, logistiku a je připraven vyřešit jakoukoliv situaci na místě. 
Vyberte si z rodiny Amden