Stánek, který návštěvníky přiláká. Musí je doslova vcucnut a nakonec vyplivnout buď přímo s výrobkem, nebo aspoň s myšlenkou „tohle by stálo za zkoušku“. Takhle jsme uvažovali, když jsme pro společnost Orbico vymýšleli koncept pro veletrh Datart Life v Brně. Náš dlouholetý partner je výhradním distributorem výrobků značky Braun u nás. A my jsme zase výhradním dodavatelem hodně neotřelých eventových řešení.
To brněnské jsme založili na našem přívěsu, který většinou využíváme na letních eventech a roadshow. Po pár úpravách a patřičném brandingu jsme byli připraveni v něm odprezentovat podstatnou část produktového portfolia Braun – holicích strojků, zastřihovačů pro muže a epilátorů pro ženy.
Samotný přívěs, jakkoli originálně pojatý, vyzdobený a nasvícený, ale nemůže stačit. Musíte přidat taky důvod do showroomu vstoupit. Tím naším byli především barbeři s královskými dovednostmi. Po celé tři veletržní dny nabízeli návštěvníkům své holičské umění, které navíc neustále snímala kamera a live je promítala na obrazovky vně stánku. Třikrát denně pak stánek servíroval specialitu v podobě Barbershow, tedy naživo komentovaného stříhání a holení, pochopitelně s využitím náčiní od světoznámého výrobce strojků.
„Byla to naše třetí indoor prezentace v řadě, ale až v Brně jsme mohli díky většímu prostoru plně využít potenciál prezentačního přívěsu od našeho partnera Softmailu. Brněnská tečka za bratislavskou a jihlavskou předehrou se ohromně povedla,“ svěřil se Jakub Rakovič, projektový specialista Amdenu, a dodal, že na konci každého dne se konalo slosování o holicí strojky a epilátory. Úspěšnou akci doplnila instagramová soutěž.