Připravit cool firemní večírek tak, aby na něj klient vzpomínal nejméně do doby, kdy bude pořádat další (a samozřejmě osloví nás). Takovou filozofii ctí eventový tým Amden. Pro našeho dlouholetého partnera – společnost Fermacell, která se stala součástí nadnárodní skupiny James Hardie Industries – jsme takovou akci připravili v Praze na Vítkově.
Zadání bylo jasné – představit stávajícím i potenciálním klientům všechny členy skupiny a zároveň uvést novinky v oblasti stavebních materiálů. „Protože součástí skupiny jsou tři společnosti s originální firemní barvou – Fermacell (oranžová), Aestuver (červená) James Hardie (zelená) – exteriéry i interiéry Café Vítkov jsem naladili do těchto odstínů. Dokonce jsme servírovali koktejly v barvách semaforu,“ říká event manažerka Klára Synčáková. Klienti, kteří večírek navštívili, ocenili prohlídku památníku na Vítkově i dechberoucí výhled na večerní Prahu v jejím závěru.
James Hardie je světovým lídrem ve výrobě cementovláknitých desek a obkladových panelů. Loni koupil firmu Fermacell, která je předním výrobcem sádrovláknitých desek a nabízí širokou škálu řešení požární bezpečnosti. „Společně chceme růst především v Evropě a dále tak vylepšit naše nejmodernější řešení pro dřevostavby, suchou výstavbu a systémy požární bezpečnosti, čímž podpoříme také růst našich zákazníků,“ avizovala loni společnost klíčovou fúzi.