Každý rok se počítá. A každý rok na trhu je příležitostí k oslavě. Ať už je značka na světě 1 rok, 6 nebo třeba 50 let. A co dělat, když od jejího vzniku uběhlo let 200? Oslovit agenturu Amden, aby uspořádala impozantní firemní event. A přesně takhle začala naše spolupráce s českou značkou MORA.
Tradice, letité zkušenosti i know-how jsou nepopiratelnými benefity české značky MORA kuchyňských spotřebičů. A k eventu, který měl vzniknout na její počest, bylo potřeba přistoupit s patřičným respektem.
Velkolepá oslava 200. výročí tradiční značky ve vánočním duchu se konala v prosinci 2024 v prostorách Křižíkova pavilonu B na Výstavišti v pražských Holešovicích.
Hosty večírku byli zaměstnanci, partneři i ambasadoři nejen značky MORA, ale z celé skupiny Hisense, a nechyběli ani novináři a zástupci médií a velvyslanec Slovinské ambasády.
Moderátory eventu byli Adéla Gondíková a Petr Vondráček, kteří hosty svým profesionálním a milým projevem provedli celým večerem a přispěli k příjemně uvolněné atmosféře.
O působivé zahájení se postaralo elegantní houslové duo Femme2Fatale, na něž v průběhu večera navázal DJ a saxofonista v jedné osobě – DJ & Sax Kuba Ročňák. Hosté se mohli kochat pohledem na ladné pohyby tanečnic na několika mini pódiích rozprostřených v prostoru Křižíkova pavilonu B. K dispozici byl fotokoutek, retro koutek MORA mapující historii značky a moderní kuchyně s chill out zónou.
Hlavním bodem programu bylo vystoupení umělecké skupiny Pyroterra. Světelná show s ohromujícími vizuálními efekty byla vytvořena přímo pro tuto akci. Barvy české trikolory i hudební podkres v podobě nejznámější skladby Bedřicha Smetany Má vlast v rok 200letého jubilea jeho narození odkazovaly ve světelné show na český původ značky MORA a nesly poselství národní hrdosti.
Zlatým hřebem pak bylo slavnostní nakrojení dortu samotným ambasadorem značky MORA a michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem.
Hosty roztančil a rozezpíval Michal Hrůza a Kapela Hrůzy a o hudební podkres v závěru večera se postaral video DJ.
Jsou to týdny příprav: místo konání, jednotný koncept, atraktivní program a catering ale nejsou všechno. V rámci kompletního servisu je nutné postarat se i o organizační záležitosti, aby vše běželo, jak má.
Zajistili jsme zvací proces, ubytování hostů i shuttle bus, který je dopravil na místo konání akce.
Vytvořili jsme grafický vizuál akce včetně tiskové produkce a foto a video dokumentaci s finálními výstupy na té nejvyšší úrovni.
„Na konci roku 2024 jsme v rámci 200letého výročí značky MORA uspořádali event jako kick-of oslav, které poběží během celého roku 2025. Tento event pro nás byl velmi důležitým milníkem a zároveň vstupním bodem do oslav značky, a tak jsme si velmi pečlivě vybírali agentury, které event perfektně zorganizují a zastřeší. Na základě výběrového řízení vyhrála agentura Amden. Velmi si ceníme jejich profesionální práce při přípravě této velkolepé akce, projektový management, časování i realizace materiálů a myšlenek byla na vysoké úrovni. Vše běželo na úrovni statusů a bylo velmi dobře exekuované. Na konci jsme jako třešničku na dortu dostali od agentury i pěkné překvapení v rámci brandingu a obrovského loga MORA na akci, což nás ohromně potěšilo. Spolupráce byla veselá, příjemná a výsledek grandiózní a bezproblémový.“
— Regina Netolická, Head of marketing, MORA
Česká značka MORA, výrobce kuchyňských spotřebičů založená v roce 1825 v Mariánském Údolí. Vyznačuje se respektem k rodinnému stolování a domácnostem po celém světě. V roce 2005 se stala MORA Moravia členem skupiny Gorenje. Dnes je značka MORA součástí globální skupiny Hisense International, díky čemuž spojuje tradiční české řemeslo s moderními technologiemi a inovacemi. Ve svém portfoliu nabízí širokou škálu produktů od sporáků a varných desek přes trouby až po odsavače par.
Plánujete oslavu výročí vaší firmy? Ozvěte se nám!