Na jaře roku 2024 uspořádala společnost PENNY ve spolupráci s agenturou Amden pro své zaměstnance Strategickou konferenci. Celodenní setkání pod širým nebem bylo plné atraktivních přednášek, podnětných diskusí a zajímavých hostů.
Interní Strategická konference pro bezmála 600 lidí z řad zaměstnanců společnosti PENNY se konala v pražské Fortuna Areně a nápad na místo konání vzešel od klienta samotného. Proč právě Fotbalový stadion Eden? Kde jinde by se měla odehrávat konference generálního partnera české fotbalové reprezentace mužů a žen, kterým se společnost PENNY stala na příští 2 roky?
Tah na branku, týmová spolupráce, ladění formy i jak proměnit šance na domácí půdě. Situace, které se na fotbalovém stadionu Eden řeší a dějí každý den. A nejinak tomu bylo (v přeneseném smyslu slova) i při konání Strategické konference společnosti PENNY. Tentokrát se však spíše než fyzická kondice a síla nohou uplatnilo strategické plánování.
Konferenční část programu byla čistě v režii našeho klienta a účastníci konference usazení na tribunách stadionu měli možnost vyslechnout si prezentující stylově oděné do fotbalových dresů, rozhovory s vedením společnosti a spoustu dalších poutavých přednášek a vystoupení. Celou konferenci moderovala okouzlující Daniela Brzobohatá a nestárnoucí Marek Vašut.
Po celodenní konferenci měli účastníci možnost odreagovat se u doprovodných aktivit s fotbalovou tematikou, jako je třeba stolní fotbálek, AI foto koutek, měření rychlosti kopu, prohlídka Slavia Museum v krásných prostorách fotbalového stadionu a další. Na posilněnou pro ně bylo po celou dobu konání akce připraveno dobré jídlo a pití a večer pak už mohli jen relaxovat a sbírat síly při poslechu koncertu Ewy Farné na hrací ploše stadionu.
„Jsme rádi, že jsme pro naše zaměstnance mohli udělat originální a nezapomenutelnou akci. Právě prostředí pomohlo ,odkomunikovat‘ naši novou strategii a představit fotbalové partnerství.“ Vít Vojtěch, Vedoucí strategického marketingu, Penny Market s.r.o.
Kompletní technické zázemí celé konference i večerního vystoupení měl na starosti a zajišťoval Amden tým produkčních. Smysluplné rozplánování celého prostoru, postavení hlavní stage o velikosti 10×8 m, které se však nesmělo dotýkat hrací plochy, zajištění konferenčního zvuku do tribun a následně koncertního zvuku do fotbalového hřiště nebylo nic, co by naši ostřílení profesionálové nezvládli. Příprava samotné akce včetně nejrůznějších zkoušek a několikerých kontrol, aby vše běželo tak, jak má, trvala celý den.
Aby hosté věděli, kdy a kam mají přijít, jak se dostat na místo konání, jaký bude program akce – prostě aby měli veškeré potřebné informace, vznikla speciální microsite. Díky ní jsme mohli klientovi zajistit hladký průběh zvacího procesu.
Za spolupráci děkujeme NAUSUS, s.r.o. .
Pro hosty z velké vzdálenosti bylo zajištěno ubytování v hotelech Czech Inn Hotels, odkud se na místo konání konference a zpět dostali pomocí přistaveného shuttle busu.
PENNY Česká republika je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil Penny Market v roce 1997 a zaměřil se zejména na rozvoj prodejní sítě v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 410 prodejen, tedy nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6 000 zaměstnancům.
Pro společnost PENNY jsme chystali v roce 2023 3 interní eventy, například vánoční večírek, a na začátku roku Amden uspěl v tendru společnosti PENNY na dodavatele produkčních a eventových aktivit v roce 2024–2025. Podívejte se zde.
Potřebujete uspořádat konferenci? Ozvěte se nám!