Nákupní centra v Praze, Brně a Olomouci zažila nájezd silných strojů. Přivezl je tam náš eventový tým v rámci roadshow značky Bissel a přilákal zákazníky, aby si je sami na místě vyzkoušeli.
Již pátá generace hospodyněk po celém světě používá špičkové vysavače americké rodinné firmy Bissel, která zaslouženě kraluje světovému trhu. V minulých dnech a týdnech si je mohli vyzkoušet také stovky návštěvníků, kteří v minulých dnech a týdnech navštívili v několika nákupních centrech v Česku roadshow této značky. „Máme radost, že nám značka Bissell umožnila posunout úroveň roadshow na „vyšší level“. Ať už jde o unikátní koncept stánku nebo o pečlivý výběr lokalit, kde jsme zasáhli co největší cílovou skupinu,“ přibližuje projektový manažer agentury Amden Adam Štegl.
A co jsme vlastně dělali? Pro firmu Orbico, našeho dlouhodobého klienta, jsme sestavili celkový koncept roadshow a našli ta nejvhodnější místa pro prezentaci. Z naší hlavy také vzešel vychytaný, ze všech stran přístupný stánek, který již z dálky poutal pozornost kolemjdoucích. Řada z nich si proto přístroje vzala doslova do svých rukou a vyzkoušela je. Roadshow proběhla mezi 6. říjnem a 18. listopadem ve čtyřech obchodních centrech v Praze, brněnském Avionu a olomoucké Šantovce.
„Celá akce probíhala na jedničku. Instalace stánku byla bezchybná, vždy jsme již přišli k hotovému a doladili jsme si podle sebe jen kosmetické detaily. V průběhu roadshow jsme neustále přicházeli na možná vylepšení, vždy se zapracovalo a agentura Amden nám vyšla obratem vstříc. Těšíme se na další společné projekty.“ zhodnotila Lucie Parmová, Trade Marketing Specialist ve společnosti Orbico.