Není nad to, když si může zákazník zboží nejen prohlédnout a osahat. Ještě lepší ale je rovnou vyzkoušet na vlastní kůži. Doslova. S touto ideou jsme se již třetí rok po sobě vydali na tour s holicími strojky renomované značky Braun, která již téměř sto let určuje trendy holení po celém světě.
Na rozdíl od loňska, kdy roadshow objela obchodní centra, jsme letos pro klienta vytipovali zajímavé eventy s velkou účastí zejména mladých lidí, kde je uvolněnější atmosféra a zákazníci nejsou ve stresu a spěchu. Proto se roadshow zastavila na studentských majálesech, na pražských Primátorkách a festivalu Mezi ploty. Truck obléhali muži (všech generací) od rána do večera a na služby barbera se musely psát pořadníky.
„Všechny akce byly bezproblémově zajištěny. Předem jsme si ujasnili, jak chceme, aby byl stánek uspořádán v prostoru, v kolik má proběhnout instalace atd. Vždy to bylo splněno na jedničku. Když vyvstaly nějaké nesrovnalosti na místě, agentura Amden vymyslela řešení a zajistila. Co se týče zajištění doprovodného programu, mohli nám ostatní vystavovatelé jen závidět. A také tiše záviděli nejen designové zpracování stánku, ale i neustálý houf přihlížejících návštěvníků. Těšíme se, s jakými nápady přijde agentura v příštím roce.“ zhodnotila Lucie Parmová, Trade Marketing Specialist ve společnosti Orbico.