Každý event má svůj účel, svůj smysl. Vždy bývá součástí prvotního zadání, neboť je to právě smysl eventu, který potřebují naši event manažeři znát, aby se dokázali naladit na klienta, na jeho potřeby a na budoucí účastníky samotné akce. Společnost LKQ uspořádala pro své zaměstnance Beer Fest a účel zněl jasně: mají si po skvěle odváděné práci společné odpoledne jednoduše užít. A jak klient řekl, tak se stalo.
Nad tématem pohodového setkání zaměstnanců by zaplesalo srdce drtivé většině českého národa. (Národa, který vede tabulku průměrné spotřeby piva na osobu.)
Společnost LKQ (dříve působící pod značkou Auto Kelly), největší tuzemský dodavatel náhradních dílů a příslušenství pro auto-moto, totiž uspořádala pro své zaměstnance Beer Fest.
Prostor před centrálou společnosti v Praze 9 se na jeden den proměnil v pivní festival. Zhruba 400 zaměstnanců na Beer Festu ochutnalo nejrůznější druhy piv včetně pivních speciálů. Dlužno podotknout, že vítáni byli na akci i „nepivaři“ a pro ně bylo připraveno vychlazené prosecco či víno a různé nealkoholické nápoje.
Nechybělo stylové sezení, grill a catering s dobrotami k pivu jako stvořenými, usměvavé hostesky ve stylových krojích, DJ a tematická výzdoba.
Na 600 půllitrů se několikrát protočilo a hosté si užívali celé odpoledne i večer „plnými doušky“.
A aby se jen nesedělo, přichystali jsme pro hosty doprovodné aktivity, které jim rozproudily krev v žilách ‒ stolní fotbálky, šipky, fotokoutek a další.
Společnost LKQ je největší tuzemský dodavatel náhradních dílů a příslušenství pro auto-moto. Obchodně-logistická firma působí na trhu s autodíly od roku 1994 původně pod značkou Auto Kelly. Prodává náhradní díly a autopříslušenství na osobní, lehké užitkové a nákladní vozy a také nabízí komplexní nabídku pro vybavení autoservisů, lakoven a garážové techniky, včetně služeb a školení. Zastřešuje sítě partnerských autoservisů a zajišťuje servis pro fleetové zákazníky.
Jaké téma by se líbilo Vašim zaměstnancům? Pořádali jsme například Family Day pro společnost Denso ve stylu rockového hudebního festivalu, partnerský event pro společnost Niveko nebo konferenci marketingových manažerů skupiny Austrotherm.