4 týdny, 7 lokalit, bezmála 3 tisícovky návštěvníků – to jsou klíčové statistické údaje eventu, který Amden připravil „na klíč“ pro společnost Wienerberger. Série konferencí Wienerberger fórum 2018 odstartovala v lednu v Českých Budějovicích, aby se z jižních Čech během čtyř týdnů přesunula do šesti dalších měst v různých koutech Čech a Moravy.
V režii našeho týmu bylo kompletní produkční i logistické řešení roadshow. Jinými slovy měsíce intenzivních příprav, upřesňování termínů a dolaďování technických a programových detailů, aby akce odpovídala představám klienta.
„Vytipovali a zajistili jsme vhodné prostory, moderátory, ozvučení, fotografickou dokumentaci i videozáznam. Vybírali jsme občerstvení, domlouvali ubytování. V jednotlivých lokalitách jsme pak koordinovali finální přípravu akce,“ upřesnila event managerka Klára Synčáková.
Wienerberger vzdělával i oživoval kontakty se svými klienty
Společnost Wienerberger cihlářský průmysl, a. s., patří k lídrům trhu se zdicími systémy, střešní krytinou a obkladovým materiálem. Agenda fóra se zaměřila na témata aktuální pro české stavaře, projektanty a architekty: nejnovější změny v legislativě včetně problematiky BIM (Building Information Modelling), digitalizace ve stavebnictví nebo trendy v tepelných, akustických či konstrukčních vlastnostech staveb.
V roce 2018 to bylo již potřetí, co přípravu odborné cihlářské tour zajistila agentura Amden. Ve srovnání s předchozími ročníky měla letošní roadshow o zastávku navíc.
„Na konci ledna fórum vyvrcholilo poslední zastávkou v Olomouci,“ dodala Klára Synčáková.